Saturday, June 11, 2016

(INFOGRAFIK) Alasan untuk tidak menderma organ : Mitos vs Fakta






2 comments:

  1. Saya merasa penderma yang hidup akan hancur masa depan ya jika tidak di bantu oleh kerajaan bagi meringan kan beban ya selepas di bedah untuk menderma.saya ingin menjadi penderma tapi saya tidak yakin munkin jika saya sudah menderma saya hanya di biar kan begitu saja.bukan bermaksud menjual orgen tapi sebagai oenderma orgen hidup bagai mana dengan hidup ya selepas di bedah.
    Harap di beri penjelasan.saya mempunyai abang yang perlu kan penderma namun bagai mana bila saya sudah menderma apakah saya sebagai lelaki yang belum berkahewin akan dapat beranak pinak lagi selepas menderma.

    ReplyDelete
  2. Halo semuanya,
    ini untuk menginformasikan kepada masyarakat umum bahwa donor ginjal yang sehat diperlukan dari semua golongan darah, Kami akan memberikan harga yang jujur dan perawatan terbaik untuk transplantasi Anda sebagai perawatan medis terbaik, Anda dapat menyumbang atau mendukung membantu meningkatkan kehidupan pasien ginjal & mereka keluarga hubungi kami di: drmercyhospital686@gmail.com
    rumah sakit whatsapp dr mercy +2348100367800 atau whatsapp +491639478840
    Donate-Help-Support Jadilah Penghemat Kehidupan.

    ReplyDelete